27 Mayıs 2013 Pazartesi

wake up mamoş.

hop!

naber sevgili, güzel ve biricik insancıl yaşamlar? iyisiniz değil mi? iyisiniz iyisiniz. yine iyisiniz. ara sıra canınız sıkılır, oflar puflarsınız ama neticede iyisiniz! iyi olun ulan! lan!

daha ilk andan gelen coşkunluk için kusuruma bakmayın. pek bir coşkunç insanım şu günlerde. bunun nedeni ise... bunun nedeni ise... (analizler, sofistike sözler, fosistike sonuçlar. foseptik!) bunun nedeni ise eşşeğin siki be güzel kardeşlerim.

hehe.

şaka şaka. bunun nedeni çevremdeki bunalımspor'lu cengaverlerin artması ve bunun beni üzülmeye doğru götürmesi. ömer üründül aksanı ile konuşacak olursak, şimdi, hayat enteresan. her şeyin bok yoluna gittiği zamanlarda çevrenizdeki herkesin gökkuşağı gibi renkten renge girmesi bir yana, sizin gökkuşaklığınızda herkes adeta ayak yoluna gidiyor. kardeşim manyak mısınız? ters misiniz? ipimle kuşağım deyip sokaklara çıkmak isterken, sokaklarda fetihler yapmak isterken yapılır mı bu? hayır bir de aksi gibi alice in chains de yeni albümünü böyle bir durumda çıkartıyor. la oğlum bela mısınız? zaten bir buçuk yıl canımdan bezmişim, tam kafam güzel oluyor derken nöölüyo lan size?

kader işte, ismail yk'nın bu gibi durumlar için söylediği güzel bir söz var "beni beğeneni ben beğenmem, benim beğendiğim ise beni beğenmez. yoksa ben zurna mıyım ha?" şimdi soruyorum. yok o soruyu sormayacağım. zurna falan değilim ben. asıl soru şu; biz nerede yanlış yaptık?

geleceğe dönüş serisini hatırlayın. bu annesinin sulandığı marty mcfly önce geçmişte sonra da gelecekte oynamalar yapıp zamanın mına koymuştu. gerçi bu sayede doktor karlı çıktı işten ama, neyse. işte acaba ben de zamanın bir yerinde kırılmaya mı uğradım? yani tamam illa ki kırdığım, kırıldığım birileri vardır ama bu kadar da bodoslama rüzgar altında kalacak değildir? cereyan içinde kaldım şerefsizim. zaten güzelim hatunu da göremiyorum ne zamandır. çok canım sıkılıyor. kuş vurmak da istemiyorum.

hevesi ölen zombiler! size sesleniyorum! lan çevremdeki can-ı gönülden sevdiğim canlarım ciğerlerim! silkinin de kendinize gelin! olmadı bana gelin, bira içeriz, balkona çıkar araba sayarız, yıldızlara bakarız. pardon bunlar başkaydı.

öyle işte. uzun lafın kısası (u.l.)

sağlam kalın, dikkat edin. annenize selam söyleyin. ananıza!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.