13 Haziran 2013 Perşembe

küçük şeyler.

"en son okuduğunuz kitap ne?" diye sordu hoca. heyecanlı bir arkadaş da "küçük şeyler!" diye atıldı. sıradan bir ders kitabının adıydı bana göre. ona göre ise en son okuduğu kitaptı. garip. üstün dökmen. lokman hekim. ayıp.

böyle de bir anıyla girerim. ucundan gülerim böyle "ehe" diye. çok da mühim değil gerçi. hatırlamasam da hiçbir eksikliğini hissetmem. eksiklik o kadar çok ki, onu hissetmem en azından. mesela bugün soğuktan uyandım, soğuktan uyanmanın eksikliğini soğuktan uyanınca fark ettim. güzeldi be. dışarıda yağmur yağıyordu ve saat zabahın altısıydı. "Mnskym" efektiyle uyandım ve üzerimi örttüm. sonra bir daha uykuya dalmak paha biçilemez bir mutluluktu. zaten kabus görüyordum ki niye kabus görüyorsam. sikecem kabusları ha. bir ara sürekli görüyordum, kafayı yiyecektim. yine başlamasından tırsıyorum. all nightmare long!

havayı biraz bulutlu gördüm ya, hemen sevindirik oldum. hep 90'lar ruhuyla yaşadığımı biliyordum, oduncu gömleği ve grunge seviyordum ama içimde bir Seattle'lı olduğunu bugün bir kere daha öğrendim. Gitmesem de, görmesem de o Seattle bizimdir! 

seviyorum sizleri. kedilerinize iyi bakın. direnişe devam edin! 
#direngeziparki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.