31 Ağustos 2013 Cumartesi

slumber, savage beasts.

hani herkes sana bir şeyler yazmış ya, bir de ben yazayım dedim.
benim neyim eksik?
neyim fazla?
neyim yeter?
-
aynı dipsiz kuyunun görünmeyen iki noktasındayız seninle.
duysan, ikimiz de mi notasıyız,
aramızdaki oktav farkını saymazsak eğer.
ikimizde müziğin en umarsız perdelerinde güneşi örtüyoruz.
susuyor, içiyor, konuşuyor.
enderun'lu insanın sana selamından bahsediyoruz.
o ben olmadan daha.
-
zor işler bunlar.
şarkılar götürüyor bizi.
aklımda naçiz keman sesleri.
ölüm bir kaç sokak arasında.
yaşanmışlıklar yaşanacaklara engel.
hayaller umutlara.
dokunsan eğer, ikimiz de siyahtık.
yarınları gök kuşağı olan.
-
gözlerimiz kör olsa ne yazar.
gerçek önümüzdeki esas körlük.
insanlar suret,
suretler zaten hayal.
biz hayattaki herhangi bir betimleme.
belki bir iki laf çimler üzerinde,
gözlüklerinden yansıyan bir kaç yansıma.
gözlerimden akan yaş.
-
yazdığım umutsuz yazılarda haddinden fazla hayal kırıklığı var.
bir de hayal kırıklığıma yetişemeyecek kadar büyük yapmacıklık.
bilmiyorum sen gerçekten olsan geçer mi hepsi?
bilmiyorum sana dokunsam geçer mi?
yollar biter mi?
sorular çok ya,
birikir mi?
cevaplar dudaklarımızdan yol olur da gecelerimiz yıldızlarımıza yıldız olur.
biz güneşe yol gösterir miyiz?
senle ben.
iki kör, koca dünyayı avucunda,
gök kuşağının bittiği yerde bekleyebilir mi?
dünyanın yanımızdan geçip gitmesini izleyebilir mi?
bir yağmur tanesi düşün.
yanaklarından yavaşça süzülürken ben olur mu gözlerindeki ışıltı?
zamanlar mekansız,
mekanlar zamansız.
huyumuzdur ağır minörler.
majörler de minör olur mu?
-
olmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.