25 Kasım 2013 Pazartesi

dört duvar.

şarkılar, şiirler, düz yazı ve makaleler... insan triballiğinin en klişe mekanı olan "dört duvar arası"na değineceğim bu sefer.
-
be amına koduğum. sen diye sadece yanları sayıyorsun ki? tavan ve taban piç mi? ne bu yüksekleri ve alçakları hesaba katmama havadarlığı? saymayı mı bilmiyorsun yoksa hiç mi dayak yemedin? dur cevap verme. önce iki tokat atayım da hırsım artsın. 
-
well has i'm kell am. bunu yaptığıma inanamıyorum. velhasıl-ı kelam'ı bu şekilde yazdığıma inanamıyorum. sanırım içimdeki "are you disco?" artık çıkmak istiyor dört duvar arasından. AHAAA! dört duvar dedim! tabii ki bunu derken aklımdaydı. konuyu dağıtırken seni denemek istedim ve sen de yedin! Zuhaaa! ha. ne yazıyorum ben amk.
-
güzel kardeşim, bazan çok sıkılıyorum.
gel kurtar beni.
ama bazan kurtar.
-
not: duvarlara haksızlık yapmayın. belanızı sikerim. 
not2: gözlerinizden öper, dudaklarınıza doğru iner... oy ben hoş oldum. hemen ktunnel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.