17 Aralık 2013 Salı

sıvı partlar.

...gecenin bir vakti onunla sarhoş sepet yere uzanmış laflıyorduk. o, bana geçmişteki pişmanlıklarını anlatıyor, aklının daha da geçmişte kaldığından bahsediyordu. bense onu onaylıyordum. ağzımdan sadece "hıhı, haaa, hmm..." sesleri çıkıyordu. o bir şeyler anlatıyor, ben onun gözlerine bakıyordum. o bir şeylerden yakınıyor, ben ellerini tutmak istiyordum. o susuyor, ben onu duymak istiyordum. konuşmuyordu.
-
bazan, acaba ben mi bir şeyleri abartıyorum diye düşünüyorum. bazan bir sevgi, sandığımdan daha mı başka oluyor? yoksa sevgi sandığım mı başka. sanrılar tanrılarım olmuş, ben yorgun argın çay demlerken yine düşünüyorum. "yok ya, öyle değildir." çaydan bir yudum alıyorum sonra. kalan çay dökülmeye mahkum.
-
ne zamandır su ihtiyacımı su ile karşılamadığım geldi aklıma. midemde yanma hissetmesem gelmezdi de zaten. soğuk havalarda su ile pek aram olmuyor. en katı besinlerin en acı göbeklerine gebeyim. bazı gecelerden sonra diğer sıvılara da ara veriyorum. sıvılar belirli bir süre hayatımda olmuyor. rüzgar beni çatlatıyor, ben toprağa bakıyorum. gözlerimden iki damla yaş akıyor. onlar da beni terk ediyor. kanım başka.
-
başka?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.