4 Haziran 2014 Çarşamba

domino.

ne olmak istediğimden ziyade ne olmak istemediğim daha önemli sanki. okul biterken, bir üniversiteyi daha boşu boşuna okumuşluğun getirdiği pişmanlık var içimde. ne okumak istediğimden ziyade, ne okumak istemediğim daha önemli artık. ömürden giden 8 yılın hepsinde aynı soru işareti: "acaba diğer seçenek daha mı iyi olacaktı?" hep bir ikilem, hem bir yanlış yol, hep bir hayal kırıklığı.
-
domino kırıklığı.
-
birden çok hayal kurup hepsini birden gerçekleştirmeye çalışırsın ama önce para, sonra zaman izin vermez. duruma göre bu öncelik değişebilir. sonra her şey yavaşça düşmeye başlar. gözler yavaşça açılır, küfürlü dudaklar mühürlenir, sevişmeler "klasik"leşir. yaz günü yağmur yağar da vali laz olur. dominonun son taşı.
-
ne düşünmek istediğimden ziyade neyi düşünemediğime takılıyorum ve bu takıntı bende geceleri sıkıntıya yol açıyor. dikkatim yanımda duran kadından çok aklımdaki sorularda, cevaplar an'ımda değil, geçmişimde saklı sanki. aklımda bir soru var, daha kendisiyle tanışmadım. soru olduğuna göre bir de cevap olacak oralarda bir yerde. ekskalibur gibi bir yerlerdedir şimdi o cevap ya da ekskaliburum'du gitar.
-
domino krallığı.
-
ne olmak istemediğimden ziyade, gerçekten var mıyım? belki de asıl soru bu. mevcut yaşamsal faktörler gerçekten yaşamama izin veriyor mu? yaşamaktan kastım nefes alıp da yemek yiyebildiğim anlar değil. para kazandığım anlar hiç değil.
-
senden naber yarrağım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.