21 Haziran 2014 Cumartesi

zincirleme kıl tamlaması.

...zor olan ne biliyor musun? birini onsuz da sevebilme ihtimali. işte esas yıkım bu. yalnızlık peşinen kabul edilmiş, gökyüzü griye sarmış, bulutlar yağmamakta ısrarlı. biz odamızda ölüyoruz. kabuslar görüyoruz uykumuzda ki zehir oluyor tek kaçış noktamız. tek kaçış noktamız yine kendimize varıyor. belki bir iki kadeh işe yarar diye düşünmek de fazlaca beyhude kalkan bir gemi adeta bu limandan.
-
bir de yanlış anlaşılmalar var tabii bu olaylar içinde. ne söylersen söyle dediklerin karşı tarafın anlamak istediği yöne çekiliyor. senin sevme ısrarın onun kaçma ızdırabına dönüşüyor ve sonunda olan sana oluyor. gökyüzü inat etmiş durumda ve tüm kabuslar uzun. günün herhangi bir saati günaydın oluyor. şu var ki, bazan bir yanlış anlaşılma, saatleri yıllarca ileri alabiliyor.
-
oturduğun yerde yıllar çökmüş üzerine ve sen daha birinin seni sevme ihtimali üzerinde kırık dökük hayaller kuruyorsun. nefretin, kederini aşmış. kaderin seni çoktan yazmış (eğer inanıyorsan.), ve eğer inanıyorsan neden böyle olduğunu sorgulamıyorsun? zor cümleler her zaman geçiştirmek için. önemli olan bazan sadece tek kelime ki o da o'nun gözlerinde saklı. sonrası sadece 20 gün. 20 gün sonra herkes vecihi.
-
bunları bir kenara bırakacak olursak eğer, sakallarımı kestim, saçlarımı makinaya vurdurdum. derdim yoktu, neye yanacağımı şaşırdım. dert olmayınca kendimi boşlukta hissediyorum. dün 2 damla ağladım. sonra hayatıma giren kadınları düşündüm. sonra iki kelam sustum. ne zaman hayatıma bir kadın girse susuyorum. onları susunca daha çok seviyorum. bir anlayabilseler...
-
fakyu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.