23 Kasım 2015 Pazartesi

zaman değişiyor.

perdeleri kapatılmış bir pencere
ne kadar pencere olabilirse
o kadar özgürüm.
-
akmayan ama sadece damlayan bir çeşme kadar
rahatsız edici,
her damlası
beyne işlercesine.
-
sevmediğim dil kuralları
otomatik bir portakal edasıyla
ekmek kapısına doğru uzanıyor.
bir yandan büyük biraderin odası yukarıda.
hepimiz mahkumuz,
hepimiz ucuz işçi.
emek pahalı,
bunu çalışınca anladım.
emek değersiz,
bunu da aşağıdayken...
-
ben olmazsam başkaları olacak.
neticede herkes sırada bekliyor.
birbirine gülerken anlamsızca bencilliklerin peşinde koşacak o kadar insan var ki
ne ben sayabilirim onları,
ne de saymak isterim.
en fazla, iş arafı der geçerim.
hayatı ne hayat,
ölümü ne ölüm.
-
perdeleri açılmış bir pencere
ne kadar özgür olabilirse
o kadar özgürüm.
ruhumda sineklikler kaplı
ve ben dışarı çıkamıyorum.
kendi içimde bir mapus hayvanlığı.
bir bokun üstünde belli olmayan saatler içinde dönüyorum.
hani geceleri imparatorluğumuzu kuruyorduk?
imparatorluklar çoktan yıkılmış!
devrimler çoktan yapılmış!
devrimin, ve devrimin ve devrimin...
devrimini görmüş insanlar
bize yalan mı söylediler şimdi?
sabah uyandığımızda onlara güvenmeyecek miyiz?
belki de.
belki de.
belki de.
bir kibritlik canı olmayan hayallerimiz,
bir sözle yıkılacak belki de.
olsun.
bir tek atarak dirilen hayallerimiz,
ikinci tekle coşacak,
çünkü biliyoruz:
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
zaman değişiyor.
-
tesla'ya hürmetlerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.