7 Haziran 2017 Çarşamba

denememeliler 4

ne olduğumun ne önemi var?
şu sıralar sormadığım soruların başında muhtemelen bu gelmiyor.
zaten soru sorma isteğim de pek yok.
kabul edilmiş çaresizliklerimin üzerine yürüyorum.
yorgun düşüp uyuyorum.
üstüne halsizim.
çok çalışıyorum.
maşallah ve allah artırsın.
memleket kriz halinde.
bende bir kerizlik.
bu da kriz sayılır.
şahsiyetle münhasır.
neyse efendim, 
soru sormak bazen zorlaşıyor.
düşünmek de öyle.
geldiği gibi bıraksam düşerim.
gerçi, daha ne kadar düşerim?
kollarımı açsam hatalardan hataları kucaklarım.
sahi, daha ne kadar kucaklarım?
bira içmek hamallık,
boş muhabbetler aptallık.
her gün yeni bir aynılık.
üstesinden gelemiyorum.
bilmiyorum.
ölmek için çok boş yaşadım
ama yaşamak için de yeni bir nedenim yok.
insan hayatı boyunca bir kıvılcım arıyor 
ama yüreği yangın yeriyken arıyor.
sıkıntı bu.
insan bazen kendisini göremiyor.
hepimiz aynalar karşısında kendini bulamayan vampirleriz.
bö!
öb!
ya da başka kelime oyunları.
bilmiyorum.
v yaka tişörtleri sevmiyorum.
dar paça pantolonları sevmiyorum.
daşşakları sıkan baksırları sevmiyorum.
her şey özgür kalsın istiyorum.
utanmayacağınızı bilsem çıplak kalalım istiyorum.
bedenim ruhuma fazlalık yapıyor.
bunu anlıyorum.
yelkenleri kaldırdım.
gittikçe açılıyorum.
bir gün geri dönmeyeceğim.
o güne dek yazacağım.
kaptanın seyir defteri
part ebenin amı.
hepinize hayırlı mesailer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.