14 Haziran 2017 Çarşamba

geldin, gördüm, gittin.

geldin, beşiktaş neyine yetmiyor
dedin.
çok acıtmadı ama ne kadar bencil olabileceğini gördüm.

geldin, orospuları sikersin korunmadan
dedin.
bunu acı çekmem için söylediğinde ne kadar vicdansız olabileceğini gördüm. gittim.

geldin, bihterliğe heveslendin. öyle biri değil yea
dedin.
son kez ağladım. ne kadar sahtekar biri olabileceğini gördüm. gittim.

geldin, o gece onunlaydım, dürüstlüğümden anlatıyorum
dedin.
sinir krizi geçirdim. sonra ne kadar değmez olduğunu gördüm. gittim.

geldin, sen de erkek olsaydın, gitmezdim.
dedin.
sana acıdım, senin için üzüldüm. ne kadar kıymet bilmez olduğunu gördüm. gittim.

geldin, annenle baban inşallah boşanır
dedin.
unutmuştum, senin kim olduğunu hatırladım. ne kadar yalnız olduğumu gördüm. gittim

geldin, sana yaptığım her şeyi hakettin 
dedin.
utanmadın. gurur dedin, sonra geveledin. artık kimseden bir farkın olmadığını gördüm. git.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dinlemek lazım.

Loading...

ha? ne?

Fotoğrafım
hayatı ve sonrasını seviyorum.