16 Nisan 2021 Cuma

fıkralar, fıkralarımız... 1

temel ve dursun iki ortak.
bunlar yeteri kadar para kazandıklarını düşünüp yollarını ayırmaya karar vermişler.
dursun biraz cin.
"bitcoin'ler, bankadaki altınlar benim olsun, alacak borçlarımız senin." demiş dursun.
"tamam." demiş temel.
"madem öyle, boğazdaki yalılar ve maslak'taki rezidanslar benim olsun. bağcılar'daki depolar senin." demiş dursun.
"tamam." demiş temel.
dursun iyice gaza gelmiş. "yav o zaman ferrari'ler, limuzinler benim olsun. doblo'lar senin." demiş.
"tamam." demiş temel ve eklemiş "ama senden bir şey istiyorum."
dursun şaşırmış, "ne istiyorsun?" demiş.
temel, "beni bir kere öp." demiş sakince.
dursun sinirlenmiş. "ne alaka amına koyayım?!" demiş.
temel elini dursun'un omzuna koymuş ve "ben sikilirken öpülmekten hoşlanırım." demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder