18 Kasım 2021 Perşembe

üzülmek mevsimi

üzülmek mevsimi bu,
gelir
geçer.
sevinç çiçekleri açar elbet
bir baharda
ya da balkonda.
genel
geçer.
açmaya da bilir.
açmayı da bilir.
bilemiyorum.
tek bildiğim,
üzülmek mevsimi bu.
daha fazla 
anlam veremiyorum.
-
üzülmek mevsimi bu.
gelir
geçer.
nevresimler falan değişir.
belki
sadece
kirlenir.
belki
sadece 
tozlanır.
ki zaten 
üzerinde yatmıyorum.
maksat, 
adet yerini bulsun.
benim yerim 
neresi?
yalnızlık,
iki
başına.
ben yalnız değilim
bir 
başıma.
daha fazla anlam
veremiyorum.
-
üzülmek mevsimi bu.
gelir
geçer.
bazen diyorum 
bir kadeh içki koysam
geçer
gider.
kalır yine
dertler.
sarhoşluk
o kadar hoş
bir şey değil.
öğretti bunu
sinirler
ve hipertansiyon.
üstelik yüksek 
kolestrole bağlı.
genetik 
bazı şeyler.
ne bileyim?
daha 
fazla
anlam
veremiyor
-um.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder